Ćwiczenia na zbyt wczesny wytrysk przedwczesny wytrysk

Seksualna dysfunkcja, która polega na zbyt wczesnym wytrysku jest problemem, z którym mierzy się praktycznie co trzeci mężczyzna. Jego proces leczenia jest możliwy za pomocą specjalnych ćwiczeń, które będą w stanie sprawić, iż seksualny stosunek ulegnie znaczącemu wydłużeniu. Zatem, jakie rodzaje ćwiczeń można wykonywać, żeby móc poprawić życie seksualne? Jak wydłużyć stosunek? Poniżej podpowiemy, jakie można wykonywać ćwiczenia na zbyt wczesny wytrysk.

Jak można przedłużyć stosunek seksualny?

Wielu z nas łączy kłopot przedwczesnych wytrysków z zaburzeniami erekcji. Należy mieć na uwadze, iż są to zupełnie inne kwestie, które wcale nie muszą być ze sobą związane. Leki wspomagające mężczyzn w przypadku zaburzeń erekcji, takie jak chociażby Viagra sprzedawana w formie tabletek albo mocna Kamagra nie pomagają w kłopotach ze zbyt wczesnym wytryskiem.

Zbyt wczesny wytrysk

Ćwiczenia na zbyt wczesny wytrysk skoncentrowane są na wydłużeniu czasu odbywania się stosunku. Mogą one być wystarczające, lecz mogą być także częścią farmakologicznej kuracji. Właściwie przeprowadzone i regularne ćwiczenia w skuteczny sposób zabiegają przedwczesnym wytryskom, wydłużają stosunków, a dzięki temu potrafią poprawić męską samoocenę tyczącą się jego roli w sypialni, jak również poprawiają partnerskie relacje. Poniżej opiszemy kilka ćwiczeń na zbyt wczesny wytrysk, które można wykonywać samodzielnie albo razem z partnerką.

Joga na zbyt wczesny wytrysk

Nie od dzisiaj wiadomo, iż joga wspomaga relaks i wyciszenie, zatem możemy ćwiczyć nasze ciało, jak i duszę. Jest wiele ćwiczeń jogi na zbyt wczesny wytrysk. Trzeba się ułożyć na brzuchu i unosić ciężar ciała na wyprostowanych rękach w sposób częściowy. Podnośmy i opuszczajmy ciało, wykonując ruchy niczym podczas uprawiania seksu. Tego typu ćwiczenia powinny być wykonywane około 3 minut. Winno się je praktykować każdego ranka i wieczora przez minimum 40 dni. W efekcie nasze ciało odblokuje się, a my będziemy odbywać dłuższe stosunki seksualne.

Technika start-stop

Ćwiczenia z założenia, mają polegać na doprowadzaniu penisa do najwyższego poziomu seksualnego podniecenia. W chwili odczuwania szybkiego osiągania orgazmu trzeba przerwać stymulowanie członka. Ta technika ćwiczeń może być przez nas uskuteczniana w czasie masturbacji, niemniej jednak ćwiczenie to można przeprowadzić również ze swoją partnerką. Wtedy to panowie winni powiadomić swoje partnerki o chwili, kiedy ma nastąpić orgazm i para winna zaniechać stymulacji penisa. Tego typu ćwiczenia powinny być powtarzane wielokrotnie do chwili niemożności zatrzymania ejakulacji. Celem masturbacji albo stosunku w takim wypadku nie będzie sama przyjemność, ale dążenie do opóźniania wytrysków.

Technika uciskania

To uzupełnienie poprzedniej metody. W takim wypadku ważne będzie uciskanie penisa podczas erekcji. Uciskanym obszarem powinno być miejsce znajdujące się pod żołędziom. Najlepiej będzie zrobić to za pomocą dwóch palców. Cel takiego ćwiczenia to sprowadzanie do odpływania krwi w penisie. Uścisk winien potrwać około 4 sekund. Kiedy mężczyzna już odetchnie, stymulacja może być kontynuowana. Ćwiczenie, które polega na uciskaniu może być wykonywane samodzielnie przez mężczyznę, ale może być także realizowane w formie treningu partnerskiego. Ponadto możemy użyć lubrykantu celem uniknięcia mogących powstać podrażnień. Nie możemy wykonywać ucisku, jeżeli penis nie znajduje się w stanie erekcji. W efekcie odpływanie krwi z członka opóźni znacząco chwilę

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *